外資系インターネットサービス企業

Customer Service Program Manager

  • 正社員
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募集要項

仕事内容
・Managing multiple program areas -maintain ongoing operations,track delivery against program objectives and implement proposals to improve program services and efficiencies.
・Identifying new opportunities -partnering with the business team and CS Operations worldwide to assess and prioritize program needs based on rapidly changing business requirements,develop business case for new initiatives and obtain project approvals.
・Executing business wide initiatives -define project plans,assemble resources,manage implementation activities,and develop all processes associated with program rollout and ongoing support.
・Scaling existing programs and expand coverage of existing services to additional domestic and international locations and successfully manage all aspects of program implementation working in partnership with Japan Retail and CS Operations teams worldwide.
・Benchmark Customer Help Programs,service offering and systems on the Retail sites and help pages,channel offering,blurb usage,as well as benchmark against key competitors.
経験・資格
※求人情報の応募要件全てに該当しなくても、企業様に対して内々に打診したり相談することが可能な場合もございます。一つでも当てはまる方は前向きにご検討下さい。
【Basic Qualifications】
・Bachelor’s degree required.
・3+years of relevant work experience in program/product management and/or operations management.
・Demonstrated experience leading cross-functional programs/projects with multiple stakeholders.
・Ability to lead multiple work streams /projects concurrently.
・A self-starter,able to prioritize and deliver on deadlines with minimal supervision.
・Ability to persuade,inspire,and motivate others.
・Experience interpreting data analytics.
・Solid analytical,strategic thinking,and problem solving skills.
・Solid English language (oral/written)skills;TOEIC +900 or equivalent.
【Preferred Qualifications】
・Master’s degree or MBA preferred.
・Intuitive understanding of a superior versus inferior customer experience,with ability to assess the situation and identify solutions to improve /fix.
・Ability to quickly adopt to changing priorities and generate innovative solutions in an extremely fast-pace environment.
・Knows how to use data and analyticis to make informed decisions.SQL skills are highly desired to access and transform the data needed.
・Knowledge of call center functions a plus.
・Passion to get the right stuff done!
※更なる詳細事項はカウンセリング(面談)時にお伝えします。
勤務地
東京都
【受動喫煙対策の有無:有】
想定年収
※ご経験、スキルにより応相談
Recruiting No.
02006454000397

企業情報

社名
外資系インターネットサービス企業
事業内容
インターネットサービス

転職支援サービスの流れ

  • STEP1
    転職支援サービスへの
    お申し込み
    登録フォームに必要事項を入力のうえ、お申し込みください。

    既に応募書類を作成済の方はメールにてこちらから登録いただけます。
  • STEP2
    サービス利用開始の
    ご連絡
    お申し込みから3~4営業日以内に、電話かメールにて連絡をいたします。
    ※求人状況によっては、転職カウンセラーとの面談・相談サービスの提供が難しい場合もございます。
  • STEP3
    転職カウンセリング
    対面(オンライン可)または電話にて、あなたのご要望やご経験、今回の転職で実現したい事柄の優先順位などをお伺いします。
  • STEP4
    求人紹介・応募書類
    チェック
    様々な角度から具体的な企業や求人のご提案をいたします。各社の社風や雰囲気についてもご案内します。
    応募の意向をお知らせください。応募書類一式の添削も承ります。
  • STEP5
    企業への推薦・書類選考
    応募先が決まりましたら、転職カウンセリングにてお伺いした内容をもとに、書類選考を通過すべく作成した魅力的な「推薦状」を添えて、各企業様に打診いたします。
  • STEP6
    面接
    面接の日程調整は転職カウンセラーにお任せください。
    ご希望により、面接に臨むにあたっての事前準備や、各企業毎の面接対策も承っております。
  • STEP7
    内定・退職フォロー
    最終選考に合格した後も、給与や待遇についての交渉は遠慮なく転職カウンセラーにご相談ください。入社企業が決まりましたら現職の円満退社に向けたフォローも承ります。
  • STEP8
    入社
    入社時期のすり合わせ、諸手続き等、入社に至るまで転職カウンセラーがサポートいたします。
    入社後は新天地にて思う存分ご活躍ください。
    ※エリートネットワークを通じて転職に成功された方々の『転職体験記』はこちらからご覧ください。

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