車両のエクステリア(外装)のデザイン開発
Vehicle exterior design development
<アピールポイント(職務の魅力)/Selling point of this position>
グローバルな組織体制と最先端の設備の中で、同社の2つのブランドの次世代デザイン開発に関わることができます。
Can be involved in the development of next-generation designs for the company two brands, in the environment of global organizational structure and state-of-the-art equipment.
●MUST
・ブランドを理解し総合的にデザインをまとめる推進力がある
・デザインに関連した人・物・金を管理しバランスを取る能力がある
・デザイナーとしての優れた企画、創造、表現力がある
・コミュニケーション能力、プレゼンテーション能力
・ Have a power to drive and control the design, well understanding the brand.
・ Have an ability to manage and balance people, goods and money related to the design.
・ Have an ability for planning, creation and expressiveness as a designer.
・ Have an ability of communication and presentation.
・自動車業界経験:必須
・TOEIC:600
●WANT
・グローバルな自動車会社のデザイン部門での経験がある。
・リーダーシップを発揮し、チームを率いてプロジェクトを製品として纏めあげる能力がある。
・専門用語を含め、英語での業務上のコミュニケーションが取ることができる。
・Experience in the design department of a global automobile company.
・Have an ability to demonstrate leadership and lead a team to bring a project together as a product.
・Can communicate in English, including technical terms.
●求める人物像
・よいチームワーク実現のために積極的にコミュニケーションを図れる方。
・クルマ、テクノロジー、アート、カルチャーへの関心が高い方。
・好奇心があり、何事にも自ら進んで関わることができる方。
・A person who can actively communicate to realize good teamwork.
・A person who have a high interest in cars, technology, art, and culture.
・A person who are curious and willing to be involved in anything.
東証プライム上場 農機メーカー デザインセンター プロダクトデザイナー
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