勤務地 |
東京都
|
||||
---|---|---|---|---|---|
想定年収 | 〜630万円 | ||||
仕事内容 | ※即選考可能案件! ---現在の新型コロナ禍においても比較的早いタイミングで選考が進むと思われます。--- ・This position is leading to design omni-channel user experience of digital eco-system. ・In addition,facilitating to create customer journey map with stakeholders and design the customer experience as a member of CX team. 【Job Responsibility】 ●Design the User Experiences of online touch points ・Wireframe and Page flow of EC Checkout or Login Process ・Mobile Application and LINE Official Account ・Digital Tools used in retail store ●Analysis and improve UI of the Web site. ・Analysis using Heatmap tools,Google Analytics and Tableau ・A/B Testing of Web Site ・Writing User stories of storefront improvement ●Facilitate the workshops of customer journey ・Supporting CRM team to define the customer types ・Supporting CX manager to draw and maintain the customer journey ・Supporting stakeholders to identify the friction points |
||||
経験・資格 |
(MUST HAVE) ・Digital Business Experience ・Expertise to design UX/UI of digital services who includes physical operations ・HTML /CSS /Javascript ・Business Level English and Japanese (NICE TO HAVE) ・Expertise of working at Retail Companies ・Expertise to create customer journey map ・Expertise of Scrum methodology (Personality) ・Be able to build strong relationship with stakeholders having differenct background ・Not afraid failure and be able to try new things with agility ・Self Development and Autonomous ※更なる詳細事項は、カウンセリング(面談)時にお伝えします。 ※上記資格要件を満たしていない方でも、応募・書類選考可能な場合がありますので、遠慮なくご相談ください。 |
||||
企業データ |
|
||||
Recruiting No. | 4740_100 | ||||
ひとことコメント | 南仏プロヴァンスのライフスタイルを提案するコスメティックブランド。植物原料を主原料にスキンケア、ボディケア、ヘアケア、フレグランスなどを販売しています。 |
詳細を見る
詳細を見る
詳細を見る
詳細を見る
世界最高のアトラクションの舞台裏には、ゲストと感動を共有するプロが...
コンビニ業界は、これからますます面白い段階に入っていきます。
個人ではなく、チームとしてどう成果を上げていくか